Donnerstag, 26. Januar 2012

Tulpen die Zweite

Also wie mir meine Schwägerin (ihres Zeichens Gärtnerin/Floristin und sowieso Blumenbegabte) mitgeteilt hat, ist es wohl normal, dass man im Januar Tulpen kaufen kann. Ihre eigenen Worte:

"quote"
JETZT isch doch Tulpäziit!!!! Im Herbscht macht mär d Zwiblä in Bodä und sobald dä Früehlig chli chunnt so im März chömäd d Tulpä fürä. Und spätischtens wenns warm wird, so im Mai sind d Tulpä wieder verbii, genau glich wiä d Ostergloggä und d Primeli. Jetzt ischs hald so we bi allnä Bluämä, d Bluämälädä sind immer chli schnäller als d Natur, drum wärdet au d Tulpä `atribä`, damit mer diä au scho afangs Januar chan verchaufä. Also ä typischi Früehligsbluämä, und drum au ganz logisch das du diä jetzt chasch chaufä
"unquote"

Vielen lieben dank für die Info... und obwohl ich es noch immer etwas komisch finde, fühle ich mich nun jedenfalls nicht mehr "so" schlecht wenn ich jetzt schon Tuplen kaufe :-)

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen

Hallo... ich freue mich über jeden Kommentar... also loslegen :-)